søndag 7. oktober 2012

GreenGate

GreenGate <3

Som veldig mange andre elsker jeg GreenGate!
Det som er synd er at det ikke akkurat er så billig. Spesielt ikke om du skal ha 
et sett. ( er sjarmerende med litt av hvert å) men koselig med et helt sett også.

Var nylig i Nederland ( min manns hjemland) på ferie.
Prisene der er gode, mildt sagt:) Å det liker vi!
I en liten bakgate i Deventer, fant jeg min drømmebutikk!
Ganske liten, men proppfull av godsaker!
Greengate, Jeanne d`Arc Living, brukte loppefunn og masse mer.
Vet ikke hvor lenge jeg var der... men 2 timer er vel ikke å ta i;) Med min tålmodige snille mann og to småjenter;)

Hadde endel igjen av shopping busjettet heldigvis;) Å kjære vene så moro det er å handle ting som koster så utrolig mye mer her hjemme!
De hadde bla. nydelig agenda fra Jeanne d`Arc Living! Aldri sett i Norge. Så nå står den til pynt inntil den skal brukes fra 1. januar  2013.

Når vi skulle dra fra butikken øsregnet det.... vet utgangen sto det noen bedårende paraplyer med blonder og hjerter. jeg fant en nydelig rosa og spurte om jeg kunne få en god pris på den.
Det er en gave, du kan få den;) sa butikkdama!
Ble så glad;)  Mannen min mente jeg var den beste kunden ho noengang hadde hatt, så han syns det bare skulle mangle.  Men uansett ble jeg veldig glad.

Hun sendte også med 3 nye interiørblader fra Nederland.
Nydelig butikk med nydelig butikkdame.
Hun trodde ikke hun hørte riktig når jeg fortalte om prisene her hjemme.
Måtte være god butikk for meg å handle der å selge hjemme mente hun;)

Legger ut noen bilder av noe vakkert jeg kjøpte fra Greengate:)
Si hva dere syns!

Ha en fortreffelig søndag!

Malin




  


8 kommentarer:

  1. ;)
    Sånn er det når Norge ikke er medlem av EU, vettu! ;)
    Det er staten som sitter med gevisten, ikke butikk-eierne.
    Men må legge til at jeg ser mange butikker som selger GG dyrere enn meg da.
    Kr 89,- for en lattekopp og 115,- for askjett hos meg.

    SvarSlett
  2. Sant det Nina:)Gode priser hos da;) Har du fått inn det blå jeg kjøpte? Var visst ganske nytt, og har ikke sett det her i Norge.

    SvarSlett
  3. Hej Malin, så roligt att du är tillbaka i
    bloggvärlden. Precis som du gillar jag
    GreenGate, så fina färger och alla kan kombineras.
    Det du köpt är jättefint.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  4. Hei, WOW så flott:-) Takk for koselig hilsen! Fin søndagskveld! klem Siv

    SvarSlett
  5. Så superhyggelig med livstegn fra deg igjen,Malin! Håper du har det fint! Den lille jenta du fikk er vel godt over året nå??
    Klem♥

    SvarSlett
  6. Hei snupp!

    Ja er i gang igjen nå. Kjenner det skal bli godt! Lille Lea Sophia var 1. år i april, så tiden flyyyr;)

    God klem <3

    SvarSlett
  7. Så morro med billig Green Gate! Jeg har det sånn når vi er i Danmark, men det er kanskje enda billigere i Nederland..?
    Synes den blå serien er så utrolig fin, den passer bare ikke inn her.. Da må jeg plutselig bytte ut så mye annet, og det blir fort dyrt.
    Men en dag.. :-P

    SvarSlett
  8. Ja, det er ganske mye billigere i Nederland! Har forskjellige farger å sånt fra før... er så mye fint.. får liksom ikke bestemt meg :)

    SvarSlett