mandag 8. oktober 2012

En ny uke med nye muligheter!

God mandag!

Da var det mandag igjen;) Like blid!
En aktiv uke som avsluttes med en herlig konsert på fredag, før vi tar helga;)

Konserten har vi fått i gave av gode venner, og vi får plass i losje og champagne og alt er inkludert;) Det gleder vi oss masse til.

Konserten er med mitt barndomsidol 
Lionel  Richie <3

Så da blir det mimring og litt sang på ho mor tenker jeg;)
Imens gleder jeg meg over hverdagens små & store gleder, som feks en flott jente som gikk avsted til skolen idag, veldig klar etter en uke HØST ferie.
Og en annen liten søtnos som er sola her i huset, Lea Sophia 1,5 år - som hver dag gjør eller sier noe nytt. Livet er som et eventyr.  
Nå sover Prinsessa, så da er det en rolig stund med kaffe, blogg og avis - før huslige plikter kaller!

Ha en deilig mandag og en flott uke!

Høstklemmer fra Malin 
*******
  




4 kommentarer:

  1. Ja nå er jenta i farta ;) Ingenting er bedre enn det :)
    Flink til å se det positive. Det er en kunst det. Og ofte er det ganske mye, når man bare evner å se det ;)
    Stå på, og masse susser til alle sammen fra mie og bestefar <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk <3
      Ja man må jo bare prøve å se etter det positive... å da blir det ganske mye.... om man bare er det bevisst;)

      Susser sendes i massevis tilbake til dere <3

      Slett
  2. Jeg skrev jo en lang melding til deg i går, også ble den borte.. grr..
    Men får prøve igjen nå da!
    Morro at du begynner å blogge igjen! Har lagt deg til i lista og alt, så da skal jeg følge godt med. Ekstra gøy når det er noen du kjenner på 'utsiden' - hihi!
    Jeg liker faktisk høsten, jeg! Pakke seg ned under pleddet med en kopp te og et blad med stearinslys i hele leiligheten. Eller bare ligge rett ut og se på tv klokka ett uten å få dårlig samvittighet. Men alt har vel sin sjarm... ♥
    Kos deg masse på konsert til helga!

    Klem fra meg ♥

    SvarSlett
  3. Takk;) Det var hyggelig! Jeg skulle legge deg til i går, men fikk det ikke til. Prøver igjen idag.

    Jada, høsten har sin sjarm... bare så synd d er så mye forandringer i været... får så sinnsykt verking i kroppen.. er nok endel derfor jeg ikke liker høst/vinter.

    Ja, vi skal kose oss på konsert! Gleder oss til det! Å så må Lille babygutten til tante titte ut snart! Nå er vi utålmodige!

    Glad i deg <3 Hilse:)

    Suss Malin

    SvarSlett