torsdag 11. oktober 2012

kosekveld med besøk av fine folk

Hygge;)

I kveld har det vært besøk av  min kjære bror og min svigerinne:)
Nygifte og herlige menneskene <3
Vi har spist Burritos som vi nesten alltid har når de kommer, de er så glad i det:)

Mannen min er spesialist på det, så da blir jeg beordret til sofaen.
Jeg er  HELDIG som har en snill og god mann <3

Tok litt bilder når huset alikevel var klart for gjester;)
Dette er en hylle fra Jeanne d`Ark Living -






Er veldig glad i den. Har ikke sett den noe annet sted.


Elsker BLONDER <3

 I Nederland kjøpte jeg noen vakre teskjeer og kakegafler fra RICE . Noe jeg trengte, og prisen var DEILIG<3
'
På stuebordet. Trefat med hjerter, oppi den ligger det masse gamle nøkler, blonder og et kubbelys.    
Var innom byens lekreste blomsterbutikk idag - Sentrum blomster. Kjøpte denne nydelige Hortensiaen med den perfekte nydelige fargen. Den passet nydelig oppi Finn Schjøll sin designer vase. LOVE IT!    

 Elsker blandingen av det rustikke, som nøkler sammen med det myke romantiske - som blonder & blomster <3

Har endel av disse gamle nøklene, men er stadig på utkikk etter flere. Dekorative & nostalgiske.  
Vakkert ....
Kjøpte også enda en "hjerter på snor. Deilig plante som tåler det meste og er superdekorativ!
Igjen, BLONDER....og PERLER- nydelig kombinasjon

Ingen tvil om hva som blir sengelektyre i kveld.
Kjøpte dette idag, og har "spart" det til i kveld.
Elsker det bladet! Flere enn meg som liker det?

I morgen skal vi på Lionel Richie konsert!
Gleder meg kjempe masse!
Flere som skal dit?

Ha en god natt og en herlig helg!
Er jo snart Freda`n :)

God klem fra Malin 

ps. legg deg gjerne til som følger;) 
Jeg setter utrolig stor pris på hver eneste kommentar dere legger igjen;)
Tusen takk  snille dere <3 

9 kommentarer:

  1. Skulle til å spørre om du hadde ny hylle. Kjøpt den i Nederland også? Kjempefin var den i hvert fall!
    Nydelig farge på den hortensiaen. Skikkelig høst! Fikk du kjøpt bare en løs?
    Kos deg masse på konsert i morgen! Klem <3

    SvarSlett
  2. Hei snupp!

    Nei hylla er kjøpt i Norge... du har nok sett den.. men glemt det.
    Hortensian er kjøpt løs ja... å det fine med den er at den kan bare tørke å sr lik ut for alltid! Kjempe praktisk ¨så vakker... En evig blomst så å si:) Jaaaa! Skal kose meg masse på konsert;)

    Koseklem til deg og lille tantegull;)

    SvarSlett
  3. Jeg fant deg via bloggen til søsteren din =) Koselig å titte innom deg, masse stemningsfulle bilder! Ha en kos kveld! Jeg legger meg til som følger her.

    SvarSlett
  4. Så koselig med nye følgere;)
    jeg legger meg gjerne til hos deg å:)

    Klemmer

    SvarSlett
  5. Hei Malin =) Så koselig å se deg på blogg igjen, og alle de vakkre og inspirerende bildene dine :) Ønsker deg en fin fin lørdagskveld, klem Heidi (bare å si til om du vil komme en tur som ble nevnt tidligere vet du =))

    SvarSlett
  6. Takk Heidi!
    Vil gjerne komme en tur ille snart til deg!
    Er så spent på hvordan du har fått det! Ser såååååå utrolig fint ut på bildene! Trenger tlf ditt:) Mitt er 48 13 34 11

    smask

    SvarSlett
  7. Så fine bilder vennen ;) Du gjør det så koselig <3
    Gode klemmer til deg

    SvarSlett
  8. Heisann!
    Fin blogg, og mye fint å se :)
    Titter snart innom igjen ;)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  9. Hei, Du ble den heldige vinner av Kusmi Tea fra LInneas Hage. Send meg din adresse så sender Linneas Hage pakken snart til deg. Klem Siv

    SvarSlett