onsdag 10. oktober 2012

Høst

Høsten innbyr til......


Kos og stulling innomhus:) Får litt mere ro til å fikse litt rundt og bytte ut sommerdrakta med høst/vinterdrakt bokstavlig talt.
Fram med lammeskinn og ryer, andre blomster og kanskje litt lyng - og selvfølgelig mere levende lys,) Selv om jeg er "helårsbrenner"  ;P


Elsker dette bildet & teksten på det..

Gamle sko får jeg ikke nok av, utrolig dekorativt og fint sammen med det myke romantiske <3

Glassflasker..

På et lie konsollbord i stuen...

Om høsten kan man se litt mer på tv å.... siden man stort sett er mere innendørs... her i et øyeblikk ho ikke merker jeg tar bildet;) Herlig <3


Det er så mange grønnsaker å velge i nå på høsten! Kunne ønske det var slik hele året! Idag skal jeg ha ferske rødbeter som tilbehør til middagen. Det er noe jeg ikke så ofte har, men syns er veldig godt.. å så er det jo masse vitaminer i den å;)
Ha en flott onsdag der ute!

 

2 kommentarer:

  1. Nydelig bilde og nydelig jente! Lille Leamor. Tenk at hun blir så stor.... <3

    SvarSlett
  2. Ja, ho er bare deilig, inni & utenpå <3
    Å gleder seg nok veldig til å få en liten fetter;) (om ho bare hadde skjønt det) thjihii:))

    Vi gleder oss masse!
    Anytime nå!

    Suss <3

    SvarSlett