søndag 7. oktober 2012

Da var høsten her da..

Høsten er helt klart her....

Kan ikke si jeg er stor fan av den kalde årstiden... men prøver å trekke fram det positive.
Bla. at man kan tenne lys allerede om morgenen, å la det brenne hele dagen. (uøkonomisk men koselig) Fyre i ovnen, bake gjærbakst mens man spiller barnesanger så det durer med jentene mine <3 Ja, det er jo masse positivt bare man er bevisst ikke sant?

Her kommer det litt GreenGate fra meg igjen. Har litt forskjellige mønstre og former, og tror dette var det aller første jeg kjøpte meg.


   Ellers er jeg jo håpløst nostalgisk, å kunne lett levd for 100 år siden... Noen venner av meg sier jeg er født 100. år for sent..;)
Ja, mange ting ( de fleste) var mye vanskeligere, komplisert og krevde mye mer enn idag. Men alikevel er jeg håpløst forelsket i den sjarmen...
Melkespann & melkeflasker feks.  Så mye koseligere å ha en melkeflaske på bordet, enn en rosa og hvitt pappkartong..?


Er det noen som mener det samme som meg?
Drømmer meg litt bort i en herlig bokserie.... er på bok 54. nå.
"Sønnavind" av Frid Inguldstad.
Flere som leser de?

Nå er snart hverdagen her igjen, etter høstferie.
Ha en flott uke alle!

God høstklem fra Malin 
*******





4 kommentarer:

  1. Å så hyggelig vennen :) Nå ble jeg glad ;) Koselig med litt oppmuntring og moro mens man holder på. Dette var moro.
    Love you <3

    Suss fra mie

    SvarSlett
  2. Takk!
    Endelig kom ånden over meg:)
    Love u 2 <3

    Suss

    SvarSlett
  3. Hei Malin :)
    Har vært innom den andre bloggen din,
    men det var en stund siden :) Jeg vil
    gjerne følge deg videre her, så jeg
    la meg til som følger - og til min
    bloggroll slik at jeg kan få med meg
    nye innlegg :) Ønsker deg en fin uke
    som kommer og høstferie... Klem fra
    Mette

    SvarSlett
  4. Så hyggelig du følger meg videre;)
    Jeg følger også deg:)

    Ha en strålende høstuke!

    Klemmer fra Malin

    SvarSlett